miercuri, decembrie 16

teorie de conspiraţie

Mda. Şi ca orice cugetător aflat încă în picioare, semi-intelectual, nu am cum să nu am o părere ciudată despre anume ceva, o .. teorie de conspiraţie.

Teoria mea ? Probabil există rai şi iad. Însă nu cum le vede marea de oameni.

Raiul..nu îmi pot da cu părerea despre el. Probabil o exista. Probabil.

Însă iadul..Ce altceva poate fi în afară de pământul pe care noi călcăm zilnic ? Stau, mă uit în jur, văd doar oameni înfometaţi de putere, bani, creaţie, dorinţe carnale şi în rest oameni care se mint pe ei înşişi că-s fericiţi, mulţumiţi sau cei care nu se mint şi-şi arată nemulţumirea şi nefiricirile pretudindeni, cu orice ocazie.

Aşadar: omul din ziua de azi fie e înfometat, fie e nefericit. Fie .. diavoli, fie suflete trimise să îndure eterna suferinţă sufletească şi sentimentală, tortura intelectuală. În afară de asta, observ cum omul, creatura asta .. non-divină se tot încumetă şi încearcă din răsputeri să creeze viaţă. Toate tehnologiile, tot ce ţine de riturile religioase, simplul fapt că vrem să creăm viaţă, distrugem tot ce e în jurul nostru fără nici măcar cea mai mică mustrare de conştiinţă, nu face altceva decât să mă ducă la gândul că oamenii care s-au îndepărtat atât de mult de dumnezeul clasic, cunoscut în biblie, coran, confundat cu buddha sau mai ştiu eu ce sectă sau tip de religie din cadrul politeiştilor..oamenii ăştia s-au îndepărtat la fel cum au făcut-o şi Lucifer şi îngerii ce l-au urmat acum .. milenii, milioane de ani..sau cât o fi.

Reiau: prin tot ce face omul, prin tot ce gândeşte, prin tot ce creează şi distruge, omul se îndepărtează de dumnezeu.

Concluziile ? Omenirea fie suferă, fie tânjeşte după mai mult. Omenirea face tot posibilul să creeze viaţă, ignoră ce e în jur, se îndepărtează de dumnezeu.

Ce altă explicaţie pot aduce suferinţei sentimentale prin care am trecut cu toţii ? Fac parte din viaţă ? Din maturizarea unuia şi altuia ? De ce doare atunci aşa tare ?

Întrebări ce macină creierul semi-intelectualului şi ale căror răspunsuri sunt multe. Însă îl prefer pe cel mai simplu. Dacă nu ăsta e răspunsul...Atunci..de ce suferim ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu